12. September 2013

Etsy Shop: OrientalTribe11

Ich habe in der Vergangenheit schon einige Male über ethnische Muster gepostet (zum Post "Kilim Love" geht's hier; zum Post "Ethnic Prints" hier). Nachdem ich nun den Kelim meiner Mutter an prominenter Stelle im Essbereich platziert hatte (zum Post geht's hier), musste für meinen Louis Ghost-Stuhl von Philippe Starck ein passendes Kissen her. Im Zuge der Suche auf Etsy bin ich auch auf der Shop-Seite von OrientalTribe11  (Link hier) gelandet und war von den Kissenbezügen begeistert! Ich liebe die Mischung aus traditionellen ethnischen Mustern und modernen Farben:


In the past I've posted about ethnic prints a couple of times (check out the post "Kilim Love" here; and the post "Ethnic Prints" here). After having placed my mom's kilim prominently in the dining area I had to find a matching pillow for one of my Louis Ghost chairs by Philippe Starck. During my search on Etsy I came across the Etsy Shop OrientalTribe11 (follow this link) and fell in love with the pillow cases! I just love the combination of traditional ethnic prints and vibrant modern colours:



Vintage Homespun Hemp Batik Hand Woven Pillow Case 18" x 18"  Pieces Of Tribal Costume


Vintage Ethnic Hmong Homespun Hemp Hand Print Woven Pillow Case 18" x 18"  Pieces Of Tribal Costume


Vintage Cotton Tribal Hand Print Patch Work Pillow Case 20" x 20" Pieces Of Retro Tribal Costume


Tribal Tradition Design Ethnic Style Hand Print Cushion Chic Pillow Cover 20" x 20" Same fabric front and reverse


Vintage Cotton Tribal Hand Print Patch Work Pillow Case 20" x 20" Pieces Of Retro Tribal Costume


Navy Stripe Pillow Case Nature Hemp Hand Woven  A Piece Of Vintage Tribal Textile 20" x 20" Front And Reverse Same Fabric



Keine Kommentare:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...