28. März 2013

Lola Donoghue Fashion Illustration

Ich habe Euch in der Vergangenheit ja schon einige Bezugsquellen für Bilder gezeigt (s. Label "Kunst") und insbesondere auf Etsy findet man zum Glück immernoch erschwingliche Kunst, darunter die von mir so geliebte Modeillustration. Heute möchte ich Euch die Werke von Lola Donoghue (Link zu ihrem Shop hier) zeigen - ihre Art zu zeichnen, finde ich einfach genial und die Motive sprechen mich absolut an. Es gibt viele Modeillustrationen auf Etsy, aber häufig sind sie mir zu kitschig oder erinnern mich zu sehr an japanische Komik-Kunst. Lolas Bilder alllerdings finde ich äusserst "sophisticated" - Grund genug, mir ein Exemplar zuzulegen!


I've posted sources for wall art before (check out the label "Kunst", = art) and especially on etsy you can still find affordable art, most of all my beloved fashion illustration. Today I wanted to show you some works of artist Lola Donoghue (follow this link to her shop) - I adore her way of drawing and her motifs are abstolutely stunning. There's tons of fashion illustration available on etsy but a lot of the time I find the illustrations too tacky or they remind me too much of japanese comic art. But Lolas illustrations are really sophisticated - reason enough to get me one!




Fashion illustration, acrylic painting, girl, cream, pink, makeup
girl, cream, pink, makeup - Fashion illustration, USD 30.--; Produktlink hier


Fashion illustration, acrylic painting, girl with antlers, zebra print, makeup, black and white, dickie bow
girl with antlers - Fashion illustration, USD 30.--; Produktlink hier


Fashion illustration, colorful, tribal girl acrylic painting, beige, pink, green
tribal girl acrylic painting, USD 30.--; Produktlink hier


fashion illustration, acrylic painting, portrait, drawing, beige, pink, nude drawing, fashion art
nude drawing - fashion art, USD 30.--; Produktlink hier



Keine Kommentare:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...